
Само за една година съвместна работа с Gloross, Happy V успя да:
Happy V предлагат продукти, които подкрепят жените в стремежа им да поемат контрола върху своето здраве. Въпреки това компанията разполагаше с ограничен продуктов каталог и често привличаше посетители, които още не бяха взели решение какво и дали изобщо да купят преди да влязат в онлайн магазина ѝ. Затова не е изненадващо, че много от тях изоставяха количката си, преди да завършат своята поръчка.
Един ден екипът на Happy V се обърна към нас за съвет… и нека ви разкажем какво се случи след това. Днес компанията е един от нашите редовни клиенти!
Освен високия процент изоставени колички, Happy V трябваше да изгради по-голямо доверие сред своите клиенти. Ограниченият продуктов каталог от едва 4–5 артикула възпрепятстваше продажбите, особено когато потребителите не бяха добре запознати с тях. Допълнително затруднение беше, че те често не знаеха кои продукти най-добре отговарят на нуждите им.
Когато предлагате продукти, които влияят пряко върху здравето на вашата аудитория, е от ключово значение да осигурите допълнителни стимули, които изграждат доверие и поставят основите на дългосрочна лоялност. В наши дни позиционирането като експерт във вашата област е повече от задължително условие, за да натиснат клиентите ви бутона „Купи“.
Първата ни стъпка беше да идентифицираме как клиентите на Happy V взаимодействат с техния уебсайт. Затова започнахме с детайлен CRO анализ, за да разберем върху кои елементи трябва да се фокусираме. След като установихме какво кара потребителите да изоставят покупката си по време на процеса на поръчка, използвахме данните, за да поставим конкретни цели за проекта и формулирахме няколко хипотези, които по-късно тествахме.
Нашата ключова цел беше да направим посланието на бранда ясно и директно, като същевременно засилим доверието във всеки етап от пътя на клиента. Затова се фокусирахме върху 5 основни приоритета, а именно:

Изхождайки от петте ни основни приоритета, формулирахме и тествахме следните хипотези:
Когато продуктовият каталог е ограничен, за новите потребители е важно да разберат кои са водещите предложения или с други думи - отличителните продукти на бранда само с един поглед. Затова предложихме внедряването на карусел с най-продаваните продукти на началната страница на Happy V. Целта ни беше да подобрим тяхната видимост и да отстраним евентуални навигационни затруднения.
Скриването на опциите за покупка в падащи менюта може да намали не само конверсиите, но и средната стойност на поръчката, защото посетителите лесно могат да пропуснат предложения, които всъщност биха им харесали.
Освен това Happy V показваха на клиентите си общата цена на абонамента, вместо да представят разбивка със стойността на една бутилка. В резултат много от потенциалните купувачи не осъзнаваха колко могат да спестят, ако изберат абонамент, вместо да купуват продуктите отделно.
Когато става дума за здраве, клиентите трябва да чувстват, че вземат информирано решение. Именно затова предложихме абонаментната опция да бъде винаги видима на продуктовите страници на Happy V.
С цел клиентите да се чувстват уверени в избора си, препоръчахме добавянето на опции за cross-sell и пакетни предложения директно на продуктовата страница (PDP) на бранда. Очаквахме това да даде допълнителна гъвкавост на онези потребители, които биха искали да изпробват и други продукти на Happy V, докато финализират поръчката си.

Знаем, че нито вашите продукти, нито тези на Happy V са били създадени случайно и именно за това вярваме, че всеки онлайн магазин трябва да отговаря на очакванията на клиентите си.
Част от посетителите на сайта на компанията не знаеха кои продукти са най-подходящи за тях. Въпреки че на уебсайта имаше образователни материали, ние предложихме по-добър начин да отговорим на нуждите на потенциалните купувачи: да ги питаме!
Препоръчахме включването на тест секция на началната страница на Happy V, чрез която клиентите лесно и удобно да открият кои продукти са най-подходящи за тях.
Непрекъснатото усещане за сигурност е ключът към гладкото клиентско изживяване и финализирането на покупката.
В случая на Happy V на страницата за завършване на поръчка имаше твърде много празно място. Видяхме в това идеалната възможност да добавим trust badges - визуални символи, които да подчертаят ангажимента на компанията към своите нови и настоящи клиенти и по този начин да утвърдят увереността им в бранда.

Всички горепосочени хипотези се оказаха верни и донесоха следните резултати за Happy V:
За да подкрепим растежа на Happy V, се възползвахме от предимствата на Shopify Plus, като подобрихме гъвкавостта на сайта при растеж, автоматизациите и процеса на финализиране на поръчка (checkout). Резултатът беше гладко потребителско изживяване и увеличаване на конверсиите.
Подобрихме работата на сайта чрез по-ефективно управление на ресурсите, внедряване на lazy loading и премахване на ненужните скриптове. Това доведе до по-бързо зареждане на страниците, по-добро потребителско изживяване и по-високи конверсии.
За да улесним дейността на Happy V и разширим функционалностите на сайта, интегрирахме специално разработени приложения и външни API решения. Това позволи ефективно управление на абонаментите, улеснена обработка на поръчките и по-добро проследяване на аналитичните данни.
Обновихме дизайна и UX на сайта, за да създадем по-ангажиращо и ориентирано към конверсии преживяване. Фокусирахме се върху оптимизацията на навигацията, улесняването на продуктовото откриване и подобряването на бранд комуникацията, за да предадем по-ясно мисията на Happy V и да подхраним доверието на клиентите.